håhåjaja

Jag sitter här i Gammelstan nu...Saknar Troja, Längtar hem till henne. Stackarn är ensam hemma med Agneta..Inte Mamma, Nej en mamma är någon som har barn forever,, Inte börjar hata dom å inte vilja ha dom efter en stund. Asså Emmelie var... Olydigare än mig om man så säger.. Jag har inte gjort nååå fel INGENTING. Ändå får jag höra varje dag att jag har problem, Behöver hjälp och vård. Jag blir så jävla less.. Det är fan inte mig det är fel på. Jag har varit med om sjukt mkt jobbiga grejer i mitt liv som jag inte önskar min värsta ovän ens.. Men det är fan inte mig det är fel på, Man kan aldrig beskylla ett barn för det som händer i dess omgivning.. No child is bad from the beginning. Man har fan rätt att må dåligt ibland utan att behöva höra från sin så kallade Mamma att man har psykiska problem.. Jag tror fan inte att man mår särskilt mkt bättre av det. Är det så mkt jag begär ? Att jag ska kunna vara i mitt eget hem.. Utan att vilja he sönder allt jag ser.. Slå i väggar å dörrar till händerna är alldeles röda å svullna. Är det så jävla mkt begärt att få ha ett hem där man kan känna sig trygg.. Där man kan återhämta å vila upp sig från andra problem. Nä fyfan.. Vet inte vart dethär ska sluta. Men det kan jag säga.. Att när inte ens sina föräldrar vill ha en.. Då börjar man känna sig rätt rejält värdelös.


Hmm tung dag.... Over and out.


Kommentarer
Helena

Nej stackare, det är inte kul att känna så där.Känner mig maktlös, kan inte hjälpa dig mycket från min dator. Du får en stor kram av mig!

2007-06-12 @ 18:10:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0