Fridaaay

Party Party, Jag längtar efter att få börja förtära min alkohol !! :D

Om lite mer än en timme ska jag till bussen.. Tiden går saaaaakta när man väntar :S
Hoppas det blir kul, Att inget tjorvar och att Hurriganes är fett med bra !! :D
Jag har iaf varit å hämtat partytröjan så jag kan dricka ordentligt hah :D


Drinkin' and dreamin', knowing damn well I can't go
I'll never see Texas, L.A., or ol' Mexico
But here at this table, I'm able to leave it behind
Drink till I'm dreaming a thousand miles out of my mind

This suit and this tie is just a disguise
This ain't really me
Some people were born to be tied down
Some people were born to be free


image55



Kommentarer
Helena

Hoppas att du får en riktigt kul kväll!

2007-06-22 @ 15:36:20
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Nina

trevlig midsommar!! du får gärna besöka mitt blogg :)

2007-06-22 @ 16:06:55
URL: http://loveufashion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0