Fredag

Igår var ju en riktigt hemsk dag, Mamma var helt urspårad å verkligen knäpp. Emmeli kom iaf å var med mig å idag direkt jag vaknade for jag til  å är här nu... Vi ska hem sen.. Å prata med Mamma.. få henne att fatta (omöjligt). Och jag har skrivit en lista om saker jag vill ha förändrade/förbättrade. Hoppas nåt funkar. Ja.... Ja pappa,mattias och emmeli är iaf på min sida.. Pappa ringde idag å var väldigt snäll å höll med mig å sa att jag inte ska ta åt mig nånting vad hon säger åsådär. Jag ska fara med han å Emmeli imorn till Jockfall å jag ska ta Troja med mig.. Det blir kul då kan hon leka med dom andra hundarna å vara med oss i lägenheten åsådär.. Wi min lilla söthund.
I LOVE HER !


Vi har haft värsta samtalet nu då.. Dom var på min sida :D wähähää. Milla är iaf i lule nu så jag ska väl mest troligt åka upp med henne sen.. Sen skulle typ Mamma eller Mattias komma å hämta Troja när jag blev less. Får väl se om jag åker hem samtidigt som henne eller om jag stannar nån dag efter det. Det är iaf Pajala Marknad nästa helg.. Ska bli kyyl :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0