Fredag Igen

Jag har nu då konstaterat att jag kommer missa Dave Edmunds för att allt bara är åt helvete komplicerat å jobbigt alltid.. Okey.. Jag kan fara till Ökx tidigt på morronen å vänta typ 5 timmar på att vi ska fara.. Åka till gve å vara där 10 timmar.. Och KANSKE komma in på Dave eftersom jag känner på mig så jäävla mkt att Milla kommer tjorva å hålla på bara för att jag inte ska få låna hennes leg. Fan va jag blir irriterad. Iaf så sov jag nyss å när jag vaknade nu så var mitt pekfinger helt konstigt.. Det typ sticks i det så fort man rör fingerspetsen.. Sen är resten av fingret helt slött.. Känns som att musklerna stelnat ihop.. Mjaja. Intressant  i know.. Föresten så drömde jag inatt att jag skulle till Globen å se Dolly Parton, Det hade varit roligt :D


Jag vill att Tilde ska komma hem nu.. Sen hoppas jag att det på något något sätt skulle lösa sig så jag får fara till Gve å se Dave. Om inte annat hoppas jag på att nästa helg blir sjukt mkt rolig.





image46


Kommentarer
Kelly

Hej Elina! du har väl läst om att du har vunnit? maila mig gärna din adress :-) kram!

2007-06-15 @ 18:39:23
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Johanna

Åh, va gott!:)

2007-06-16 @ 13:32:34
URL: http://johannadinfurs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0