White & Nerdy

Idag har jag till en början varit väldigt trött å sovit bort ganska stor del av dagen.. Har även varit ute med min lilla hund. Sen blev jag sugen på Cheese Ballz så jag gick å köpte det + Cola som är gott till.. Men min snålhet bad mig köpa ICA's cola ist för vanlig riktig Coca Cola.. Den var inte lika god alls.. Alldeles för lite kolsyra och för söt.. Not good :P

Å vetni vad som hände sen ?!?!
JO
Vid 20 tiden blev jag skitsugen på läsa en bok.. Halåååå kan man ens bli det ? Ja tydligen.. Mamma fick åka till
G-stad å hämta hem 2 böcker åt mig.. Började läsa Kyrkdjävulen av Mikael Niemi och den har jag läst ut nu. Faktiskt rätt så spännande å de är kul när det handlar om Norrbotten åsådär.. Platser man vet vart dom ligger osv.. Men sen blev iaf slutet väääääldigt långt och väääääldigt tjorvigt och invecklat.. Det gjorde boken sämre. Men den var bra först iaf :)


 image56


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0