Rubriklöst

Hejsan Hoppsan Karlsson. Idag har jag vaknat alldeles för mkt tidigt. Gick ut med Troja som inte alls brydde sig om att min arm,axel och nacke gör sjukt ont. Nejdå hon Drog på, Slet och Ryckte i vanlig ordning. Var vaken någon timme.. Åt gröt som jag var tvungen att koka på spisen (Tack dumma praktikhandledare som tvingade mig att göra det varenda dag på hemtjänsten, Utan dig hade jag aldrig klarat det!) Det var gott iaf, Mkt godare än i mikorn faktiskt ! :O. Till det åt jag 2 havreknäcke med ost. Nyttigt.

Sen gick vi å sov några timmar, Troja å Jag. Det var skönt... Dags för en till promenad. Laga mat.. Jag gjorde eller okey jag värmde en färdig soppa som jag kryddade och satt räkor i för det var Skaldjurssoppa. Till det åt jag Ciabattabröd med vitlökssmör. Det var gott.

Jag är skitaskitatrött nu men jag får inte sova för då blir det som igår. Jag försökte sova vid 01 men det gick inte.. Jag var allt tvungen att stiga upp å sitta vid datorn till vid 04 ändå. Som vanligt. Måste vända tillbaka mitt dygn. Därför är jag nu skiiitsugen på en Energydrink men jag har ingen. Funderar på kaffe men vi har ingen grädde. Kanske man skulle ta å göra en såndär goo kaffe-glass-oboydrink... Gott :D

image68


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0