Lista igen :D :D

LOVE THEM :D

Haft en pappers-kasse över huvudet
- Haha.. Det tror jag inte.
Haft skogsmyror på dig - En pissmyra kröp in i byxan å bet mig i knät :(
Lekt kurra-gömma-dunk - Ja...har alltid hatat den jävla leken.
Haft vattenkrig - Jadå
Varit på Liseberg - Jaa
Varit på Gröna Lund - Nee
Varit på Tivoli i Danmark - Nix
Fotat regnbågen - Ja

Haft en mousse flaska - Ja, luktar bleh.
Haft en spray flaska - Nä, min mamma har sånt.
Samlat på kapsyler - Ja typ några dar. De var tråkigt.
Ätit mer än 4 glassar på en dag - Ja flera ggr.
Äger en batteriladdare - Jo..det gör jag minsann.

Tycker att skolan är dålig, dryg.. negativ! - Älskar den. Not
Varit på begravning - Nix..
Misstänker en "wannabee" dig - Ja en, som är wannabee alla
Äger kondomer - Ja som luktar/smakar jordgubb fnizz
Spelat Guitarr Hero - Nej
Sjungt Karaoke - Ja
Varit i Säfsen - Nej har aldrig hört talas om
Varit på kryssning - No
Spytt blod - Nejdå
Supit någon under bordet - Njae

Äger en studsmatta - Nja.. Dom har en sån stor hos pappa. Jag har aldrig provat den även om det känts lockande
Äger en pool - Neee
Vällt en gravsten av misstag - No
Börjat gråta när du närmat dig en kyrkogård - Nej jag känner ingen som är död.
Julat på en äng - Nä, kan inte :(
Spelat Xbox - Ja, Fast inte så mkt
Spelat playstation - Ja, säkert 1000 timmar
Gjort en tårta  - Ja många
Bakat kakor - Ja säkert flera mijoner
Suckat - Hahaha skulle jag aldrig göra. (A)
Pratat med en psykolog - Nej men värdelösa pbu-idioter som inbillade sig att dom var. Suckers
Gett tandläkaren en rak höger - Haha nä jag ligger å ser snäll ut fast dom är elaka å plågar.
Tar medicin mot någonting - Noo
Dricker protein dryck - Har gjort de nåra ggr.

Spelat upp en teater - Nej, jag har alltid vägrat. Vilke svammel.
Haft exem - Nja det tror jag inte
Räknat alla myggbett - Joodå, de brukar jag göra.
Varit på festival. - Jaaadå
Tappat bort nycklar. - Ja nån gång eller nåra.
Tror på skrock - Neee
Fått köttsår - Nja ?
Haft hjärnskakning - Jo litegrann
Rymt hemifrån - Mja.. inte direkt men..

Bränt dig i bastun - Ja man blir ju helt grillad så fort man går in. Fy
Träffat en/flera kändis/ar - Njae
Blivit avstängd från skolan - Nejdå
Gjort alkotest - Ja.
Målat ett staket - Hmm, tror inte det.

Ätit krusbär - Ja
Ätit röda vinbär - Ja
Ätit svarta vinbär - Ja bleh
Ätit rönnbär - Ja Usch
Ätit äpple från träd - Ja när vi bodde på reveln hade vi allt ett äppelträd.
Ätit plommon - Ja
Ätit körsbär - Ja

Fått MVG i ett ämne - No :(
Sett en björn - På långt håll IRL och djurpark.
Sett en varg - På djurpark bara
Vaknat i ett överhettat tält - Ja fy.. jobbigt
Vaknat någonstans och glömt var du är - Jaa nåra ggr.
Cyklat omkull - Jaa, Särskilt en gång när jag cyklade med inlines på. SMART
Sprungit omkull - Ja säkert när jag var mindre. Har slutat med att springa.
Ridit omkull - Nee :)
Gått omkull - Ah fast under inverkan av alkohol så de var ju inte mitt fel.
Kopierat den här listan - Jaklart inte kom jag ju på den själv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0