Hmmmm

Jag är ganska besviken på blogg.se faktiskt... Massor med gånger nu på senaste har det hållit på å sega å ha sig så man inte får tillfredsställa sina bloggbehov. Sen är jag lite besviken på bloggarna som jag känner IRL för dom skriver aldrig :O Sen är jag lite besviken på mig själv oxå som aldrig lyckas fundera ut något spännande eller roligt att skriva. Är även lite besviken på att jag mer sällan lägger till nån bild i mina inlägg. Det blir helt enkelt mkt finare å intressantare då. SKÄRPNING !

Om man ska försöka sig på en liten sammanfattning av idag så har jag varit jättetrött. Men jag har träffat Tilde å Sandra å de var roligt. Har köpt en Euroshopper Energydrink som är så himla billig. Men jag misstänker att dom snålar på Koffein å Taurin å allt sånt i dom för jag blev ba tröttare efter att jag druckit den :S




image63
Min hund Troja som är så tuusans göllllig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0