Fredag den 13:de

Jag verkar inte ha sån extrem otur idag men inte fan har jag ju då tur heller.. Inte en enda jävel på msn och jag har inte gratis sms längre. Alla är så strängt upptagna å har såklart inte den minsta tid att umgås. Jag som trodde att jag inte skulle vara hema ikväll sa att Mamma kunde ta med sig Troja bort, Såå... Nu sitter jag här alldeles jävla ensammast i hela världen å har som sagt inte ens nån att vara social med på mobilen eller msn. Det är väldigt väldigt illa vill jag påstå.


Sen med mina små antaganden då.. Jag har INTE varit nyttig idag..Vräktt i mig mkt god mat, massor av äppelpaj med vaniljsås. Även lite glass har jag hunnit med. Jag har varit ute på en ganska lång promenad med Troja idag men sen sa jag att Mamma skulle ta resten idag för jag har ont i knät. Jag har alltså inte följt mina bestämmelser..  Men är jag förvånad ? SVAR NEJ.


Jag har ont i huvet. Är uttråkad. Mår lite lätt illa. Har ont i nacken å axlarna. Har jättetråkigt. Saknar nån. Har jättetråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0