En ny lista :D

Vart är dina föräldrar från? Mamma - Luleå/Porsön. Pappa - Överkalix/Jockfall
Har du hånglat med någon av samma kön? Men Nej
Vilken kanal tycker du bäst om? 6an eller 5an tror jag.
Jessica Alba eller Angelina Jolie? Jolie !!
Trådlös telefon eller trådtelefon? Trådlös räknas väl mobil som ;D
Kan du handla på en second hand butik? Nja asså Tradera ja..
Men inte äckliga typ myrorna där sakerna stinker å är fula.
Tatuering någonstans? The fucking day im 18
Vem är du förtjust i? Förtjust.. Haha gillar det ordet. Förtjust kan man väl va i många. Tror jag.
Jeans eller shorts? Jeans absolut
Vart fikar du helst? Eöh...Jag gillar inte begreppet "Ta en fika" nördigt
Vilken butik hittar du alltid nånting i? Noshame om det räknas :D
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej? Deffinitivt platt :D
Vinter eller sommar?
Höst :D
Vem står dig närmast? Milla äre väl.
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Mina svarta Flirtbit eller skinnjackan.
Till vilket land skulle du vilja åka? Många men mest USA.
Vart ska du bo om 10 år? I norrbotten iaf. I aint never gonna leave :D
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm? Ja...Diva är jag väl alltid in på.
Världens bästa uppfinning? Datorn ! Mobilen ! Bilen !... Eh jag vet inte :D
Sport du är intresserad av? Sport... haha tillåt mig att skratta.
Mammagris eller pappas lilla flicka? Förut var de väl båda.. Nu ingen.
Hur svarar du i telefonen? Lite olika... Men för det mesta "Ja"
Hur lägger du på i telefonen? "Ja, Hej"
Har du någon dålig ovana? Ja... Jag brukar få för mig att avboka möten. Typ tandläkare,doktor,frisör åsånt. Typ en timme innan.
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Nån som har pengar...Bara nån som har pengar.
Är du duktig i skolan? Kan nog vara duktig om jag vill och ids ;D
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Med min älskade... Ja jag kommer ihåg :)

image67


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0