Creme Fraige & Vitlök

Guds gåva till människan.
Har man bara det i sitt kyllskåp kan man göra världens godaste geggor av vilken halväcklig mat som helst :)
Sen är förstås cayennepeppar,spiskummin och paprikapulver bra att ha oxå. Smaarrr

Aja, En liten häntidag då.. Hmm, Ingenting. Har försökt få tag på Josse hela dan men skulle chansa på att hon sover ännu. Jag själv har iaf inte varit mkt bättre.. Gick å la mig igen nån stund efter jag vaknat å har sovit sen till vid 16. Men faktiskt så har jag hunnit dammsuga idag.. Vilket jag gör varje dag.. Pga av min lilla hund som bara skräpar å skräpar :P... Ska fortsätta mitt arbete att få tag i Josse.. Åsen så måste jag väl ut med Thas Dog oxå.. Känner att jag är mest trött å inte alls särskilt mkt sugen på att gå ut med en galen springande hund.. bleh ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0