cant sleep

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Klockan är före 05 å jag måste duscha.. huuh trött
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Orkar inte kolla med ca 64 kronor chansar jag på
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ett nummer utan namn.
4. Vad gjorde du vid midnatt?
Hmm.. satt nog här, åt macka å drack te
5. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ja oj oj
6. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Eh, Finns de i norrbotten ? ^o)
7. Vilket uttryck använder du mest?
säkert "mäh" typ 100 ggr om dan.. eller typ.. "jävla"
8. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Ja.. Det måste ju ha varit oskar
9. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Troja förstås !
10. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Haha... Nja.. Lite lsd igår.. heroin i förrgår.
11. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Pratade med Josse om det idag.. Fan lätt typ 14
12. Din värsta fiende?
Mitt eget cepedamphumlr som kommer ibland? Fan jag hatar mig själv då.
13. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
aah jag gör nog de :P
14. Senaste låten du lyssnade på?
Kommer inte alls ihåg.. Lyssnade igenom å raderade sånt jag laddat ner men som var dåligt.


Kommentarer
Helena

Jag önskar dig en skön sommar då jag har tagit en bloggpaus!

2007-07-04 @ 11:56:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0