Wååhåohohååå

Wååoåhåå böga mig, böga mig.

Jag har inge å gö.. Saknar min hund som fan. De är ensamt här. Tråkigt. Ingen att mysa med. Jag saknar henne mer än vad jag saknar Emil.. Wähä :D

Måste stiga upp imorn för att jag har skola för ovanlighetens skull.. En lektion bajsengelska. Har en massa ord vi ska kunna som jag inte har kikat minsta lilla på.. Får väl gö de imorn eller något. Sen är det Fredag eftermiddag.. Vad händer då.. Jo drickaölsuget kommer å gör en desperat över att det inte finns något att göra. Emil ska typ till korpis å va ska ja gö.. Sitta hemma å ha skitkul säkert.



Ja... jag vill nog dricka. Jag är inte less på alkohol nåmer nu är jag bara sugen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0