Torsdag

Idag har Jag och Troja varit ute på en äng å kastat/jagat pinnar... Sen for jag med Mattias till storheden å gick på djurmagasinet där jag köpte lite grejer åt Trojisen.

En Leksak ( Fast blå)
image180
Som jag inte kunde vänta med att ge henne ända till jul, Hon blev väldigt glad när hon fick den å har lekt lite med den idag å den är hel än så länge :D
Köpte den mest för att den verkade hållbar å jag tror den rensar ganska bra i tänderna oxå :) Vi har även haft lite dragkamp med den, Hon är jätteduktig nu på Loss.

Sen det hon ska få som julklapp, 5 tuggrullar som jag ska slå in å hon själv ska få öppna :)
image181

Sen efter det har jag gjort lite i teorihäftet å är nu klar med kapitlet "Landsvägskörning" det var ett jobbigt kapitel :p
Har ätit plättar till middag som jag inte tycker om nåmer åsså varit å handlat masssa jumat. Då köpte jag ölkorv å powerking :) Pratat med Emil har jag oxå gjort..Jag som bara trodde han skulle komma förbi imorn åsen fortsätta mot korpis men han skulle visst sova här till Lördag, Då blev jag jätteglad :)

Jaa.. Sen kom jag hem å lekte lite me min söta hund å klappa henne, Kasta lite boll åsådär.. Sötnosen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0