Tisdag

Varjen Jag, Tilde eller Cissi hade nån aning om vi haed skola idag eller inte så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma :) Jag vaknade som vanligt av mobilen klockan 9 och steg upp å dammsög, Emmeli hade lånat våran dammsugare en dag förra veckan så blåste det ut stinkande fimplukt från den när man dammsög. BLEK. Bara att vädra.... Gick sen å mötte Malin, Ferdinand å Troja å tog med henne hem... Nä vi gick åt ett håll å dom åt ett annat så pep hon och gnällde å var jättelessen för att hon inte fick följa med dom istället för mig.. Hon vill vara med dom :(

Nu ska jag plocka i ordning lite grejjer åsåntdär.. Återkommer väl senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0