tihi en lista

Favoritalkohol: Mammas slush är gooood.
Favoritfärg: Svart
Framtidsplan: Gå ut skolan, flytta hemifrån å få mig ett jobb.

Är du vegetarian: Nej nej
Hur många har du kysst: 15-20
Hur många piercings har du: 3 om man räknar öron.
Hur många tatueringar har du: Tyvärr ingen
Två saker du skulle vilja ha: Ett hus och bra bil.

Något alla vet om dig: Hm, Vet inte :P
Vad blir du glad av: Alkohol
Vad gör du när du blir lessen: Hatar allt å alla.
Vad är det första du köper när du varit pank ett tag: Vet inte, har aldrig prövat på att vara pank.
Favoritpasta: Spagetti
Vad var det senaste olagliga du gjort: Jag skulle väl aldrig.
Vad längtar du till: Fylla 18, Ha körkort, Ta studenten

Vad har du i glaset: Vatten
Bästa hang-outet: Euh, inget

Favoritte: Chai
Favoritglass: Mjukglass
Vilken film får dig att gråta: Dont know

Om du fick en miljon: Köpa bil, sparam kanske resa nånstans
När grät du senast: Jadu
När skrattade du senast: Nån timme sen
Vad är du rädd för: Att bli ensam
Vem är du rädd för: Ingen vad jag vet.

Favoritmat: Gott kött
Frisyr: Haha ja... ingen särskild.
Vad åt du till frukost: En lingongrova med philadelphia å kalkon + mandarin.
Vem tycker du synd om: Mig själv rätt ofta.
Vem tycker synd om dig: Jag? :P
Vem tycker du inte om: Hatar inte så många just nu
Vem tycker inte om dig: Hahah det finns nog några st
Gillar du svarta kläder: Jafan de är de bästa

Vem hade du senast en seriös pratstund med: Emil
Brukar du svära mkt: Hahaha kanske
Har du pojkvän: Joo :)
Är du kär: Massor
Vill du gifta dig: Njae

Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika oftast före 11 iaf.
När var du senast riktigt full: Vad räknas som riktigt full :P ?
Hur många timmar sover du per natt: Typ 7
Saknar: Emil

Kan du stå på händer: Nääfan
Favoritserie: Har ingen
Gröna eller röda äpplen: Gröna


Haha ja gud vilken tråkig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0