Stan

Nu har jag varit på stan färdigt, Var inte där så länge för  det började bli så mkt folk... Provade iaf svarta jeans på Gina, Hm och JC. Dom på Gina var typ bäst fast dom var lite väääl tighta i smalbenen men bra i övrigt. Fast samtidigt märkte man att alla var "inte märkes" för dom drog åt sig damm å har alltså massa polyester i sig. Bra jeans ska ha 98% Bomull och 2 %  Elastan tycker jag :P. Så jag ska prova Cheap Monday för det är ju iaf ett märke så jag tror dom har bättre än skit-hm.

Hittade en julklapp åt Emmeli iaf, En helt annan än vad jag tänkt från början så jag har sagt åt Mamma att vi kunde köpa den.


Jaa å sen gjorde jag äl inte så mkt mer. Nu ska jag äta för jag har itne hunnit göra det än idag å jag är såååhääär hungrig.


Kommentarer
Karin

du kunde det där me bilar du:)

2007-12-05 @ 14:48:17
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0