Söndag

Dan före julafton.. Den 23 December.
En lika händelselös dag som alla andra dagar i mitt liv.


Idag har jag stigit upp och varit vaken några timmar för att sedan gå och lägga mig igen, Jag sov sköntsköntskönt.
Sen har jag ätit endel godis både igår och idag som var gottgottgott.. Emil kommer få en liten tjockis i nyårspresent :)

Ialla fall så tog jag kort på våran gran som jag klätt så fint, Täntke att jag skulle idas lägga in någon bild här faktiskt. Sen en annan gån senare idag typ :).... Nu om typ 15 minuter börjar det en film på 4an som jag ska se. En andra chans heter den. Ganska bra har jag för mig.. En såndär typisk smörig Amerikansk film.

Jaja... Eh.. ja.

image184


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0