Såja

Äntligen hemma efter en lång lång lång väg hem.. Eller äntligen ska man väl inte säga, Hade mkt hellre stannat. Bussen var helt full..Försenad och seg. Men jag fick åka gratis iaf så :) Vad har hänt i helgen då ? Ja vi har varit i äffrer, Jag köpte underkläder.... Sett film, Varit på marknad i Olofsfors å där var det jättefint med deras gamla bruk å alla gammla hus å herrgårdar å smedjor å kvarnar åsånt. Vi har varit ute å åkt endel i HTN oxå åsådär.. Mest lugnt har det varit hela helgen.. Å Onsdan å Torsdan oxå för den delen :p
Åsså köpte vi pizza av jävla cepeturkar, Dom var stördaaa.

Sen hade julklappen jag beställt åt Emil kommit nu å den var helt fel..Måste skicka tillbaka å nu har jag ingen aning om vad jag ska köpa ! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0