Onsdag

Eller vad det nu är för jävla dag. Hade riktigt ont i huvet/nacken fortfarande när jag vaknade så jag börjar väl bli lite less. Ska fan ta en somadril, Duscha, Gå ut med Troja å sen måste jag fan åka till stan.. Vet egentligen inte vad jag måste dit för men jag måste prova svarta jeans och hitta nån julklapp till Emmeli & Daniel.
Sen måste jag skriva 1-1,5 sida på engelska om min praktikplats, Som jag varit på typ 3-4 dar. Det kommer bli ganska svårt men jag måste ta tag i det ändå för jag är jävla bra på skjuta upp saker. Sen har vi väl 20 engelska ord vi ska kunna oxå så dom kanske jag ska kika en sväng på.

Jaja va tråkigt inlägg vem bryr sig om allt jag måste göra :P


Jaja, Nu duschen !

image160
Mamma hade köpt nån ny duschcreme (Den rosa högst upp till vänster), Barnängen Essentials med yogurt å röda bär. Haha i en duschcreme. Nåväl den luktade väldigt gott iaf å man får säkert mjuk hud av den eller något. Jag ska prova den nu och återkommer sedan med ett utlåtande :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0