nöjdnöjd

 Var å körde idag å jag lärde mig start i backe direkt och hur man kunde stå helt still utan att bromsa..Det var inte alls så svårt som jag hade trott :D

S
en körde jag i rondeller å runt stadsön, kyrkbyn å mot sunderbyn . Hem körde jag minsann oxå... Riktigt nöjd är jag, För att bara ha varit 3 gången jag kör på en väg :p

Kom hem å berömde Troja att hon varit såå duktig som inte bitit på mattan... Tills jag kom in i mitt rum å såg mina nya vita sänkläder FULLA AV SVART HÅR, HUNDHÅR ! Då fick hon sig minsann en utskällning. Tog lite mat sen å nu sitter jag å dricker en snowball som jag fick av Mamma.. Helt sött så man blev less fort. Ska snart ut med min hund iaf å sen ska jag nog äta lite till för ja åt så lite nyss... Eller för att jag är ett jävla matvrak kanske. Är iaf trött nu så de blir väl att läsa lite i min bok till skolan åsen sova så det fortfort blir imorron. Då kommer Pappa å hämtar mig så åker jag med dem till Jock.. Hälsar på Farmor & Farfar.. Förhoppningsvis är Milla oxå hemma åsen får Emil komma å hämta mig.. Ska pussa ihjäl han <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0