Måste Borde

Jag satte nyss in lite nytvättade kläder i garderoben å upptäckte att den är jävligt full, PROPPFULL. Å jag som inte tycker att jag har några kläder. Måste ta å rensa.. Men det är så svårt när jag vill ha kvar allt.. Eller snarare jag vill inte he bort. Har iaf minst 2 par Fornarina jag ska sätta på Tradera. Ett par av dom är helt nya å dom är båda så snygga.. Men försmå :(  tusans. Har skor oxå som jag itne använder å jackor å tröjor å linnen å jeans å massa massa.. Som jag ändå vill ha kvar för att jag kanske har tänkt använda eller behöver nån gång :P


Kommentarer
Karin

ja bara måste vara gott:)

2007-12-04 @ 17:43:24
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0