Måndag Morgon

Vaknade före 7 imorse för att jag hade så jääävla ont i nacken å huvet. Mamma fick massera lite med Ormsalva, Tog en somadril å försökte somna om. Det gick inte. Steg upp men lät bli att slå på datorn så att jag inte skulle fastna här (Är väl inte de bästa man kan göra med min datorförstöra kropp). Så jag drack lite te, Läste tidningen och löste korsord. Sen nu slog jag på datorn iaf bara för en snabbis. Ska verkligen INTE sitta kvar här efter jag skrivit klart. Det svåra är bara vad fan man ska göra ist ? Jag börjar inte förrän halv 1 idag så. Nåväl jag måste äta, Duscha och gå ut med Troja så lite tid ska jag väl kunna driva.


Idag ska jag absolut hålla mig från datorn !


Kommentarer
Anonym

Säger du en sak till om skåne jag kommer skalla dig personligen

2007-12-10 @ 15:49:39
Elina

HAHA, tuffing

2007-12-10 @ 17:23:15
URL: http://blow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0