listing

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Lunarstorm.se för att det är den sida jag vill besöka direkt jag öppnar internet.

  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?

     image177
    För att den är snygg å enkel, Inte så stor heller. Har den med svart bakgrund. Irriterande med massa färger å tjaffs.


  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har ett tema som heter louise eller nåt, Bakgrunden är ganska diskret.. Typ vit ljusrosa å ljuslila.

  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Huset mitt emot mig + En fin rosa himmel.

  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    Troja som sitter i fönstret å fnyser å morrar.


  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0