Jahaja

Dom borrar en hel del i nån vägg här, Borrar med borr alltså. Det låter illa. Å dom började med det när jag låg å sov å dom har ännu inte slutat. Jag själv mår inget vidare idag.. Känner mig.. Trött, Hängig, Lite typ hungrigontimagen men jag har verkligen ingen matlust. Verkligen skittrött är jag å ändå måste jag snart ut med Troja. Tror jag tar henne till nån äng där hon får springa löst så får hon bort lite energi samtidigt som jag får ta det lungt.
Att julpynta hade jag oxå planerat att göra idag.. Men får väl se hur mkt det blir av det, Finns som inga ställen i mitt rum där man kan sätta nåt julpynt ?

Nu ska jag iaf gå och dricka lite Proviva, de är gott :)



image153


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0