Jaha

Om ni inte visste det redan så älskar jag min hund mest i världen för hon är underbar ! <3

Jag har varit i skolan idag, Hade svenska som vi inte direkt var på och sen hade vi engelska och såg klart The Illusionist den var inte så hiimla bra men ganska. Sen for jag hem och sådär.. Malin frågade om hon kunde få låna Troja till imorn, Å jag sa att de gick väl bra, Men hela kvällen har jag ångrat mig å bara saknat henne. Jag vill att hon ska vara här hemma med mig ! Ska hämta henne direkt efter jag dammsugit imorn åsen ska vi gå till affären å köpa julmust å städa lite för sen på kvällen ska vi minsann bjuda Tilde, Sandra och Cissi på julfika så det så :)
Det kommer bli så trevligt =)


Jag har hittat en jättebra sida med hundleksaker å allt annat som hör till hundar. www.anicare.se hette den, Mkt bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0