Idag

Har jag faktiskt hunnit med endel höll jag på säga.. Det har jag inte alls :P Förutom sånt jag gör varje dag har jag varit ute å övningskört. Uppe på berget, Ner därifrån å till Bjrösbyn sen vidare mot Sinksundet. Där stannade jag å Mamma fick köra hem på den stora hemska vägen med rondeller å grejer :P

Julklappen till Emil är fixad nu iaf, Fick byta den utan att betala massa extra frakt eftersom jag inte fick det jag beställde. Såja det var ju tur för det hade varit väldigt svårt att hitta på nått annat att ge :P
Måste ta å köpa några få julklappar till å sen får det faktiskt vara färdigslösat för ett tag !! Jag har köpt massor me grejer, Ätbara saker, Småsaker å allt möjligt pengaslösande på senaste. Å det är Inte likt mig.

Hur har det gått för mig att inte sitta vid datorn idag då ? Inte så jättebra kanske, Men iaf ganska :P Har kanske suttit hälften så mkt som vanligt iaf. Egentligen skulle jag gå ut på en promenad nu, Men kanske jag ska ta det imorn istället, Före frukosten ?



Hank Williams III - Cecil Brown   <---- BRA LÅT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0