Huur ?

Jag förstår inte hur folk hinner med att jobba på dagarna :P.... Idag har jag varit till affären å tog Trojas promenad samtidigt, Mamma har sagt att det går jättebra att lämna henne utanför affären, Vet inte om jag ska ålla med för idag började Troja pipa,gnälla, småyla och skälla när jag gick.. Det var så synd om henne ! Jag snabbade mig jättemkt å var ute igen på bara någon minut å då stog stackarn å hoppade för att kopplet snurrat sig runt hennes bakben.. Lilla vännen :( Anyway.. vi gick hem igen och jag har gjort lussebullsdegen som just nu har jäst färdigt.. Diskade en heeel stoor hög med disk ! :O Och nu ska jag gå å baka ut lussisarna... Tror jag ska göra endel vanliga "lussekatter" men oxå kavla ut degen å göra lussehjärtan :)


Efter det ska dom gräddas å jag ska springa ut å hämta posten, Ids inte duscha före massagen eftersom man ändå får olja då överallt, Även i håret. Sen bör jag väl äta någon lunch oxå, kanske vila en stund och gå ut med Troja igen innan jag far. Sen när jag kommer hem är det dags för middag, dusch och packning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0