Hemskt

När jag satt å läste tidningen i morse börjae jag blöda näsblod som är bland det äckligaste obehagligaste jag vet. Har endast haft det en gång tidigare i mitt liv å tur är väl det !. Jag snabbade mig till toan medans stora halvkalla bloddroppar landade i min hand. Jag tog en papperstuss å la mig ner för att jag inte skulle svimma ( Ja så känslig är jag mot blod..Särskilt näsblod) Jag började multikallsvettas och mitt ansikte blev verkligen VITT, Tillåmed läpparna ! Å det var såå äckligt det typ surrade å kokade i mitt huvud å brände i örona å jag hade ingen balans alls å jag ville bara spy. Huuh de var inge kul. Efter ganska länge gick de över iaf... La mig å somnade en litenstund. Som tur var slutade det typ blöda efter kanske 20 sekunder eftersom när man får sånadär svimningskänslor är det för att allt blod far ner från huvet. Jaja anyway.. Det var äckligt. Hoppas det aldrig någonsin mer händer igen.


Kände lugnet åså ett tag, Slog in en till julklapp åt Emil och tömde disken. Gick ut med Troja en bit och sen gick jag till en äng så hon fick springa lös. Gick in sen igen å smakade på en till Julmust. Smakade Julmust julkryddor igår och den smakade bara äpple typ å Julmust julkola som jag smakade idag hade lite söt vaniljkola aktig smak.

Gjorde 2 mackor som jag knappt kunde få i mig, Mådde så illa.. Men eftersom jag är för snål för att slänga något var det bara att pressa i sig. När jag satt där å åt då så kollade jag ut genom fönstret, Såg att en som bor mittemot oss kom ut med en tvättkorg å låste dörren (Tvättstugan ligger typ 30 meter bort) så redan då tyckte jag det var lite väl. Sen visade det sig att han bara gick ner å hämtade posten, Gick upp igen, låste upp.. lämnade in posten och låste igen innan han gick med tvätten då. Asså vad trodde han, Att någon skulle springa uppför trappen före honom och göra inbrott ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0