Helgen

Jo, Jag for till Jockfall med Pappa å dom på Lördan.. Var på julgröten där, Åt bara en laxmacka å lyssnade när Jakob spelade dragspel. Gick till Farfar en sväng å sa hej å var hos Milla en stund innan Emil kom å hämtade mig.

Vi for hem till han å åt middag åsådär innan vi for till Ohtana.. Drack lite öl, åt chips å kollade tv.
Sen for vi då hem å låg å pratade typ 1000 år innan vi somnade. Idag har Emil & Ville varit ute å kört skoter heela dan så jag har haft helt tråkigt å typ sovit massor.. Sen kom han äntligen hem å inte länge efter det for vi mot Luleå.. Emil sov hela vägen så jag försökte sova lite jag med, Hade huvet på nåt konstigt sätt så ja har skitont i nacken nu igen.

Innan dom skjussade hem mig var vi till Leif å fikade åsådär. Nu har jag kommit hem för kanske 40 minuter sen å har pratat lite med Amanda.. Måste ut med min lilla vovve på en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0