GULLIGT

Asså Emil skulle ju komma till mig ikväll egentligen.. Så ringde han igår åsså pratade vi åsådär för att han inte hade nåt å göra sa han... Åsså började han fråga om jag inte skulle gå ut med Troja, Så sa jag att Mamma skulle göra det men han fortsatte att tjata om att jag skulle gå ut.. Så tillslut gick jag ut på balkongen... Å där nere stog han :D Jag blev såååå glad å sprang ner utan skor å allt å blev jätteöveraskad å började pussa å krama ihjäl han.. Det var typ de bästa  på länge å en såå bra överaskning :D :D

Ja sen pratade vi väl massa länge åsådär innan vi skulle sova.. Jag hade jäääätteont i nacken å kunde aldrig somna.. Gick upp å drack the å löste korsord å gick å la mig igen... Sov typ 2 timmar å var helt helt pigg vid 4. Har verkligen inte kunnat sova eller slappna av nå alls. Vi steg iaf upp där vid 9 å for sen till storheden, Emil köpte nå julklappar åsen hämtade vi en pizza som vi smaskade i oss åsen satte oss vid teven med Troja liggandes i våra knän.. Sötnosen :)  Nu håller Emil på å slår in en julklapp till mig så därför måste jag sitta här vid datorn :)


Snart är det jul å jag är sugen på mina paket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0