Fredag Kväll

Vilken härlig kväll fredag kväll när du å jag får va tillsammans
Fast inte riktigt, Den här kvällen var inte så härlig. Å vi var ju inte ens tillsammans. Duuh.

Jaja, Jag har slagit in Emils julklapp.. Troja har kommit hem. Jag har Börjat läsa min nya bok och jag har gjort lite mer körkortsteori. Sen har nog inte så mkt mer hänt. Idol har jag då absolut inte sett på för de skiter väl jag i å vem som vann det kvittar. (Jag vet dock att Marie vann för Tilde sa de på msn)

Ska stiga upp tidigt imorn för jag ska duscha å göra mig klar å åka till Jockfall. Å bara vääänta vänta på att få vara med My Love, Min underbara. Fytusan de ska bli GREAT om det så bara är ett dygn :)


Mah hunnybunny :)

image168

UuuuuuuuuurGööööllli Pitbull valp :)
Sjukt Fina hundar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0