Föresten

Inatt eller imorse rättare sagt drömde jag att Jag och Mamma hade gått till en typ privat tatuerare som låg där vars PO's ligger... Jag skulle få tatuera mig först men sen fick jag värsta paniken för jag hade glömt bort vad jag skulle tatuera.. Jag blev så stressad att jag vaknade å började tänka Vad faaan var deet.  Jag hade typ för mig att jag skulle tatuera nåt på lovehandelset eftersom jag ville göra min ryggtatuering hos en riktigt bra tatuerare. Hursomhelst så bestämde jag mig för att stjärnan på ryggen kan jag ju göra där den är ju inte så svårt. Så jag bad honom rita en nautisk stjärna som skulle ha svarta och typ gråskuggade fält. Sen började han typ rita ankare å rep å bullens korvar istället. Å jag ba men asså jag vill bara ha en helt enkel vanlig stjärna !... Då började han säga att jag måste rita den själv å han vägrade lyssna när jag sa att jag itne kunde rita. Haha. Ja.... Så var min dröm :P.


Angående Barnängen duschgrejen så tror jag fan förvånansvärt nog att den var ganska fuktgivande, Jag känner mig inte alls lika torr som jag blir av typ bajs-palmolive. Så ja den får bra betyg. Sen luktar den godis oxå.



image161


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0