Färdigfikat

Ja nu har dom farit hem mina gäster och jag är jääättetrött, Skönt att de är Mammas tur att gå ut med Troja nu sista svängen. Var inte så sugen på fika så jag åt bara en bulle å inge godis, Nu är jag jättesugen på nå mat.. Typ ja Maxmat kanske, Imorn ska vi iaf på skolan bara för att de är julbord då, Som säkert lär vara gaenäckligt men ändå.




♥ Var och med vilka ska du fira jul?
-
Först jullunch här hos Mamma med Emmeli, Daniel, Markus och kanske Mormor ?
- Sen Julmiddag hos Pappa med alla som alltid är där. Ids inte räkna upp :)

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
- Nej inte särskilt, Jag är köpt åt Mamma, 2 Syskon och pojkvän.

♥ Vad önskar du dig i julklapp?
- Jag har inte önskat mig så mkt kul.. Typ pengar, flyttahemifrån saker åsånt.

♥ Vad betyder julen för dig?
- Inte alls mkt, Tycker inte om tillställningar med mkt folk typ släkt åså.. Tycker egentligen bara att julen är jobbig.

♥ Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
- Har i alla tider haft riktigt gran som an tar in just nån dag innan jul... Men nu ska vi tysligen inte ens ha det i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0