13 December.

Och Lucia idag.

Kom inte i säng förrän vid 01 igår heller så lite trött var jag allt när mobilen började låta imorse, Låg kvar 5 minuter men steg sen upp och drack mitt dagliga te till tidningen. Jag har faktiskt slutat ha socker å grädde i, Honung har jag inte heller. Värsta nyttigt. Men skittråkigt att mitt Chaithe är slut, Det som smakar  så juligt.

MEN, Dagen till ära... Ska jag klä på mig och gå till affären med Troja och inhandla saffran.. Och sen bakas lussebullar. Jag ska ta med till Ume imorn.. Emil kommer bli glad :)


 

Resten av dagen har jag inte mkt planer för, Förutom att kl 16 ska jag befinna mig i stan hos min massör. Det ska bli himmelskt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0