One More Lista

  • Är du svartsjuk? Nej, inte utan anledning.

  • Vilket ämne gillade du mest i skolan? Geografi..

  • Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Läkare, Kirurg åsånt

  • Är du troende? Nej

  • Vilken färg har din tandborste? Rosa

  • Har du åkt ambulans nån gång? Nej

  • Tycker du om DrPepper? Nja

  • Har du fått massage nån gång? Jo flera gånger :) 

  • När klippte du dig senast? En månad sen kanske

  • Sötlakrits eller saltlakrits? SALT :D

  • Ser du dig själv som lång eller kort? Skitlång höhö

  • Vad har din mobiltelefon för märke? Sony Ericsson

  • McDonald´s eller Max? Max FFS

  • Har du ett overkast på din säng? Nej

  • Har du brutit nåt ben nån gång? Nej

  • Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Bokmärke

  • Hyrfilm eller bio-besök? Se hemma är bäst.

  • Tycker du om ord? ORD ? hahah ja de gör jag väl. 

  • Minns du nån speciell person från din barndom? Ja jag minns väl alla från min barndom.

  • Har du hår på ryggen? Hår, inte direkt.. men sånt man har på hela kroppen :P

  • Äter du fiskbullar? Nae hellre dör ja

  • Beskriv din humor: Den är nog världens bästa. 

  • Använder du morgonrock? Nix

  • Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Nej :)

  • Nämn en sex-ställning du gillar: Haha men ne de är en hemliz ;D

  • Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Ordning

  • När blir man vuxen, enligt dig? De beror väl från person till person.

  • Använder du balsam efter schamponeringen? Jo, Det måste jag :P

  • Nämn en skiva ur din skivsamling: Ja inte vet jag vilken jag ska ta :P

  • Hur skulle du reagera om en närstående "kom ut ur garderoben"? Haha... ja.. skulle välä blir lite förvånad.

  • Vad gjorde du igårkväll? Msnade :D

  • Yngre eller äldre män? Äldre helst.

  • Finns det nån person som du verkligen skulle vilja tala om för hur mycket du tycker om han/henne? Ja

  • Vad heter din mamma? Agneta

  • Använder du accessoarer? Inte mkt

  • Har du varit riktigt, riktigt mega-full nån gång? Hahaha nääää Aldrig (A)

  • Vill du skaffa barn? Johodå :D

  • Hund eller katt? Hund

  • Har du några syskon? Ja ett helt gäng.

  • Gillar du att shoppa? Nej, jag får ångest.



  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0