Movietime

Jag har sett 2 filmer idag.

Little miss sunshine
image82
D
en var bra, Inte jättebra men bra. Hela filmen var mest tragisk och jag tyckte så synd om dom allihop hela tiden. Men den var rolig och söt oxå :)


Sen såg jag
  Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta
image83
J
ag har sagt det förut och jag säger det igen, DEN ÄR SÅ SÖÖT !
Hela filmen är bara underbart underbar
 Å man kan inte råför att tankarna glider iväg.. Till sin gamla älskade älskling,
Hur hade livet sett ut idag om man inte skiljts åt ?
 Ja dethär är nog den mest romantiska film jag någonsin sett.


Kommentarer
Estelle

The notebook är så fin!

2007-08-30 @ 13:15:07
URL: http://estelles.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0