Lång Lista.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Bra faktiskt, Jag har hunnit med mkt idag så jag är nöjd.
Favoritgodis:
Finns så mkt gott, Men jag säger brända mandlar, Dom flesta hatar dom but i Loove them.
Är det nåt du absolut inte äter:
Fiskbullar, Sill... Lever. bluäh
Kläder just nu:
Ljusa Fornarina flirt bit + nåt  svart h&m linne
Musik just nu:
Johnny Cash - Desperado dök just nu upp på playlisten
Vad sa du senast:
Ja hejdå
Höstplaner:
Ta en sista minuten, Orka med skolan åsånt.
Fisk eller badkruka:
Badar aldrig så badkruka då :)
Saft eller alkohol:
Alkohol.
Längd och vikt:
153, 42
Hur många kuddar sover du med:
Två stycken.
Favoritväder:
Sol och en sisådär 15 grader. Höst och vårväder alltså.
Spelar du nåt instrument:
Nej, jag hade gärna kunnat dock. Dragspel helst.
Morgon- eller nattmänniska:
Natt =)
Sparare eller slösare:
Jag är expert på sparning.
Vem är viktigast för dig:
Viktigast.. Svårt att välja nån.
Tror på liv på andra planeter:
Nej
Kommer du ihåg din första kärlek:
Jodå
Älskar du henne/honom fortfarande:
Nix
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja.. Om det är det så kan man ju undra varför folk är otrogna.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Det beror på hur mkt jag tycker om den personen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 kanske
Är du kittlig:
Överallt.
Snarkar du?
Tror de händer ibland
Stjärntecken?
Oxe
Rädd för insekter?
Jo
Äckligaste insekten:
Spindlar är ju hemska.. Även bromsar å blindingar som är elaka. Äckliga skalbaggar är fula.
Största svaghet:
Kanske att jag är så himla dålig på att ta mig för saker.
Det här är jag bra på:
Hmm.. vet ej :)
Bästa bok?
Populärmusik från vittula
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna teleportera mig, Ba knäppa med fingrarna och förflyttas :D
Vad vill du jobba som?
Helst inget
Chips, morötter eller godis?
Chips eller godis iaf :D
Pizza eller hamburgare?
Inget slår ett Orginalmål från max ! :D
Har du nån pojkvän?
Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Ska absolut tatuera mig. Ryggen, armbågen osv
Stökigt eller välstädat?
Välstädat allra helst
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
No way
Vilken hand håller du gaffeln i?
Höger
Hur är din drömtjej/kille?
Ska gilla ungefär samma saker som mig..söt ska han ju oxå vara.. å rolig förstås. Han ska va lite sliten me, för de är såå snyggt =D
Vad är du mest rädd för?
Hmm, Att bli ensam kanske.
Gillar du att sjunga?
Yes i do
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Omvårdnads, Jag vill ha jobb direkt.
Brukar du sola?
I stort sett aldrig.
Vad gör du om du får hicka?
Väntar på att det ska gå över
Röker eller snusar du?
Jag snusar gärna
Kaffe, te eller inget?
Te
Favoritplagg i garderoben just nu:
Är ganska less på det mesta just nu.
Byter gärna garderob med:
Inte med nån, skulle dock ville fylla min med nya grejer
Vanligaste färgen på mina kläder:
Nästan bara svart.
Mitt rum kan beskrivas som:
Det har fult golv.
Jag tränar:
Inte ngt alls.
Jag ville bli när jag var liten:
Polis. haha
Mig själv med tre ord:
Blyg, Lat & Envis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0