Iqbadboll

Jag satt å läste igenom en massa gammla av mina lunarbloggar.. Å hittade endel kul. Cissi & Tilde har sagt många smarta saker genom tiden kan jag lova ;)


På ett Nk-prov kommer frågan;

"Om du har ett spa och ska göra det miljövänligt, Vad kan man göra för förändringar då?"

Å då svarar Tilde;

"Man kan ha mkt klor i vattnet"

Åsen när hon skulle förklara sig då så ba; Men vadåå, De är ju renande ! :O


Cissi: Hur gör man Bacon ?
Jag: Men man steker de !
Cissi: Men alltså hur GÖR man Bacon ?
Jag: Inte vet jag, Man skivar väll en gris


Cissi: Är islam ett land eller är det en religion ?
Jag: Hahahha men en religion förmodligen

Sen berättar jag åt Tilde hur trög Cissi var å då säger
Tilde: Vadå, Islam är ju ett språk !?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0