EN TILL :D

Haha de börjar kännas lite överdrivet snart, Men vafan de är bra tidsfördriv ;D


Plånbok: En svart med Marilyn Monroe på. Använder den ej alltför ofta.
Tandborste: Har alltid en rosa, Går inte annars.
Smycken just nu: Just nu har jag bara örhängena å ögonbrynsstaven.
Örngottet: Vita
Filt/täcket: Grå/svart
Solglasögon: Lite flera men jag använder  bara ett par från H&M
Underkläder: Ljusrosa today
Nagellack: Inget alls
Favoritbyxor: Måste va mina ljusrosa mysbyxor som nu har börjat gå sönder alldeles
Favorittröja: West coast choppers
Växt: Gröna blommor utan blommor
Grönsak: Hmm...Ärtskidor ?
Frukt: Citron
Kryddor: Riktig vitlök

Mest hatade stil: Jävla förbannade äckelesteter. fyfan
Mest hatade ord:  FNITTRA de är så fuuuult
Mest hatade plats: Ängesbyn kanske, Nja.. eller... Jag vet inte.
Mest hatade känsla: ÅNGEST, stress, förvirring och oro.
Vilken stil är du: Vet inte om jag har nån stil direkt..Lite sliten kaske eller nåt ;p
Vilken stil önskar du att du var? Jag vill nog inte ha nån särskild och har därför ingen heller
Tror du att din stil kommer att ändras? De kommer den väl säkert med åldern

Har du varit, eller är du besatt av någon? Haha, Ja.. Kanske jag var lite besatt av oskar. vet inte
Har du någon noja? Ja.. allt som har med pengar att göra.
Hur ser du på livet? Att de är ett jävla mysterium vad det går ut på.

Har du körkort? Inte än
Har du bil? Ja
Vad för bil? Compäääkt


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yess i certainly do
Tror du på sann kärlek? Sann, JA... Men evig.. NEJ
Har du funnit sann kärlek? Jag inbillade mig det.

Gift? Nej
Person du gillar: Tilde är den första jag kommer att tänka på. Söt människa
Om en kille gillar dig, vad ska han göra? Visa det.
Har du några barn? Nej, inte än
Hur många barn vill du ha? Ett eller två.
Vid vilken ålder vill du ha barn? Ganska ung.
Vad skulle du döpa din dotter till? Svea kanske
Vad skulle du döpa din son till? Jimmy

Dricker du? Det händer
Är du oskuld? Noo

Favoritcitat: Massor som Oscar Wilde skrivit. Han är kung !
Bästa rådet som du fått: Vet inte
Var vill du bo? Just nu egen lght. Sen hus.
Seriös eller oseriös: Kan nog vara båda ganska mkt.
Favoritspel: Kasta gris ! :D
Saker du stör dig på: Människor som inte vet hur dom ska ha det.
Senaste stället du gick till: Ut med Troja.
Sista du åt: Lövbiff,strips å bearnaisesås
Senaste du drack: Vatten

Nuvarande sinnesstämning: Seg
Vanligaste sinnesstämning: Fundersam
Hårfärg: Brunt
Hårlängd: Skuldrorna ungefär
Hudfärg: Vit
Ögonfärg: Blå

Kyssas eller kramas: Kyssaaar
Kan du snudda din näsa med tungan: Tyvärr inte, de är coolt
Brunetter eller blondiner: Blondiner.
Har du varit på striptease: Nä :)
Har du köpt sex: Näfan jag blir bjuden.
Är du romantisk: Jooklart ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0