B fucking ORING

Fredag igen... Samma gamla vanliga ångest att jag MÅSTE göra nåt, Jag MÅSTE ha nåt att göra.. Kom på nåt nu, nu nu nu.. Men halåå jag måste ju ha nåt att göra. Ja sen fortsätter hela dagen så tills jag absolut verkligen inser att det finns fan ingenting alls att göra. Alla är så jävla upptagna med ingenting så man inte ens bara kan umgås med nån.. Ingen ska heller göra nåt roligt man kan vara med på. Vad gör folk egentligen ?

Jo dom är med sina pojkvänner, Sitter hemma å tofflar ihjäl sig... Önskar jag hade en pojkvän. Inte för att toffla ihjäl mig å mögla med.. Nä nån att göra kul saker med.

För den som inte redan märkt det så är jag på jävligt jävligt dåligt och otroligt uttråkat humör. Allting suger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0