8 Fakta

8 Vanliga eller ovanliga fakta om dig själv.

* När jag var liten var den bästa musiken jag visste Julmusik, Alltid... Året runt och hela tiden.

* När jag är nyvaken får ingen prata med mig, Föra något oväsen alls.. Och helst inte ens vistas i min närhet.

* Det fulaste ord jag känner till är fnittra eller fnittertippa. Jag blir faktiskt riktigt irriterad av dom orden.

* Om jag ska nämna något som är Det bästa jag vet så skulle jag säga.. 3 på natten i Ängesbyn, Massor av dagg i gräset, Dimma över ängarna, Man hör storspovarna, Påväg till Jockfall... Kommer fram en solig morgon i Juli. Farmors bullar, sockerkakor och muffins framdukat till frukost. Mitt älsklingsscneario.

* Jag kan inte, Absolut inte sova om det är skräp i min säng. Det går inte, Alla skräp måste avlägsnas innan. + Att man får inte ha fötterna i min säng om dom inte är ordentligt avsopade.

* Jag tänker ofta att de är synd att Min Pappa kommer vara Morfar till mina barn. Jag vill inte.. Han är så mkt Farfarstypen det bara går att bli.

*  När jag var liten sa jag att jag hette Erik, Varje gång vi var hos frisören sa jag att jag skulle ha sama frisyr som Nordman.. Å på dagis hade jag stenar under läppen som snus. Haha..

* När jag var liten lekte jag inte heller Prinsessa.. eller MammaPappaBarn. Jag lekte Billy The Kid och Jesse James !  :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0