Så Less

På att allt jag tycker om lyckas jag förlora, Allt jag försöker mig på går åt helvete.. Allt jag rör vid förstörs och allt jag påbörjar ger jag upp.


Jag är så jävla dum i huvvet, Prioriterar fel saker hela tiden å i slutändan blir det ingenting av nånting.



Namn: Amy Elina Isabelle Nordström
När är du född? 1990
Piercingar: 5 mm öra, vanligt andra öra.. ögonbryn
Längd: kortkort, kanske 155
Vikt: 41
Skostorlek: 35
Hårfärg: Blondt
Är du kär i någon? Ah jag är nog de, Eller nä.. jag vill nog bara ha nån. eller saknar..vet inte
Tycker andra att du är attraktiv? Ask Them daah
Använder du droger? Jo hela tiden
Röker du? Nix
Vilket schampoo använder du? Silverschampo just nu
Vilken parfym använder du? Idag Morgan de toi - Love
Vilka skor använder du? Adidas Superstar före mesta
Vad är du rädd för? Insekter, Djur, Att bli ensam..åsånt :p

Anser du själv att du är snygg? Haha, Jo jag e snuggast
Vem är snyggast? Jag ?!, Haha nä men Johnny Depp
Har någon varit otrogen mot dig? Yes
Vad har du gjort idag? Skola
Vad gjorde du igår kväll? Sov
Vad vill du helst ha nu? Nån att pussas me
Har du nytvättat hår? Ja det har inte ens torkat än hiahia
Vad luktar du nu? Schampo å parfym
När blev du fotograferad senast? Vet inte, Tilde filmade igår iaf
Vad har du för puder? Inte nåt så ofta
Saknar du någon nu? Så många och så mkt.
Hur många datorer finns i ditt hus? 2
Har du några högklackade skor? Jo 2
Har du blivit hotad via telefon? Haha nae
Vill du ha barn? JA JA JA, Helst imorron :D
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Suuuur ;D
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Rosa/Svarta
Längtar du till din nästa födelsedag? Men klart jag gör !
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej, då skulle dom ju ljuga
Har du rakat dina ben någon gång? Ja flera gånger tillåme :O
Vilka språk kan du prata? Svenska, Engelska å lite spaniisch
Skulle du kunna ha silikonbröst? Men lätt
Vem pratade du med senast? Markus typ
Vad pratade ni om? Orka lägga på minnet :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0