Min älskade

Jag är lessen idag... Jag har ångest, Beslutsångest... Vet vad jag måste göra, Men vad man måste är inte ofta vad man vill. Du är så fin.. Så vacker.. En riktig skönhet på 4 hjul. Vad har jag utan dig, Vad är jag utan dig.. Finns inget annat.. Den där bilen är det enda som är MITT.. Den är MIN <3 Och det gör ont i hjärtat, Det gör ont på riktigt.. Å nu tycker alla att jag är helt dramatisk å nördig.. Men nån som inte gillar bilar kan ändå inte förstå. Å det värsta... Det är att jag lär aldrig få chansen att köpa en ny.. :(  Å jag kan bara tänka mig.. Typ på nån cruising i sommar, Om jag skulle se den.. Sen nån annan ha kul som fan i den. Jag skulle dö.


image9


Kommentarer
cissi

sälj inte;)

2007-04-25 @ 19:42:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0