Idaag

Är det Måndag tror jag, Blir alltid helt dagvild när det är lov. Ska iaf bli skönt att vara ledig en hel vecka till.. Inte för att jag vet vad jag ska göra eller så men det ska bli skönt ändå :) Å jag vill fara piiimplaaaa i valls !!, Ska nog åka dit iaf imorn kanske ifall att Milla skulle å hämta en bil menmen, Får väl se hur de blir. Inatt har jag iaf drömt garnmånga skiiitaskumma drömmar å flera var helt hemska å stressande.. Nåra andra var bara sjuka. Nu är jag iaf helt jävla uttråkad å vet inte vad jag ska göra... Jag vil hitta på nåååååå. Ska typ gå å sova jag är trött



En blick som sedan länge varit brusten
såg in i en som flammade som eld.
En fråga lika själlös som allt för ofta ställd 

Ja, jag ville känna doften av ett fyllo mot min kropp
för att tvätta bort en helt annan arom.
Och jag tänkte att om svinen kan bli renade av lera
så skulle du gå som en nyfödd därifrån.

Jag saknar ju dig...Jag försöker att glömma men endel dagar hinner tankarna ikapp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0