12 April !

Idag fyller Evelina och Helena år, Grattis till dom ! :)

Idag har jag iaf hunnit med endel, Jag har sprayat klart grillen och dammsugit mitt rum. Sen har jag sovit en stund innan jag for till Pappa, Där träffade jag Malin en sväng, Hämtade min laddare till mobilen (ÄNTLIGEN, skulle dött utan den).. Men jag får ju skylla mig själv om jag är klantig och glömmer den i Ökx, Tur Milla kunde komma med den :) JAJA nog om laddaren !. Vi tog med KUX:en därifrån iaf å det gick bra å allt sånt... Lämnade den i garaget hos Mormor, For hem..Käka middag åsen har jag satt i mitt nya örhänge som kom idag :)

Imorron är det Fredag å jag vet inte vad jag ska göra riktigt...Funderar på IKEA, Men då kommer jag hem typ 20-21 på kvällen å kanske missar nåt kul. Å om jag stannar hemma kommer det självklart inte hända nånting nånstans, I vanlig ordning ;)       Jag vill grilla å dricka ööööl !!


image6 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0